Пет неща, които не знаете за мен

1.Като малък съм си "изял" кръщелното свидетелство. Дори съм го губил няколко пъти. Затова в момента имам 3 дубликата.

2.Мразя да ме наричат различно от Радослав, Радо или Славчо. Радо ми викат приятелите, Славчо родителите, роднините и дългогодишните ни семейни приятели. През годините различни хора са ме наричали как ли не: Рачо, Рацко, Руди,Рачо, Ради дори Радичоу и Радован Караджич :-) което адски ме нерви.

3. Обичам да се излежавам в леглото, за това си навивам GSM-то 40-50 мин. по рано от колкото смятам да стана. GSM звъни през 9 мин. в продължение на 1 ч. По броя на звъненията разбирам колко часа е станало. Който е живял с мен винаги се е дразнел от този ми навик.

4. Ям всичко освен : Леща, грах, пиле фрикасе и мляко с ориз. От леща и грах ми става лошо, а пиле фрикасе и мляко с ориз съм намразил от детската градина. Заради казармата дълго време не ядях свинско със зеле, защото всеки ден там ядяхме "Буза с бакенбарди", КИСЕЛО зеле и спаружени фъстъци на закуска, обед и вечеря. Любимото ми ядене е пълнени чушки с ориз (на мама :) ), а обичам да пия БИРА и Пелин

5. Незнам от зодията ли (Везни) или от характера, но се колебая при вземането на някое решение. Но като го взема то е окончателно и категорично. Обикновенно що се отняса за мойте си неща ги върша в последният момент, а по някога и след него.
Това си го пиша като минус. Би ми се искало да мога по "смело и безотговорно" да действам, ама не е лесно